22 Ocak 2013 Salı

Çiçek nasıl gübrelenir?


Çiçek nasıl gübrelenir?  

Çiçekler ilk bahar ve son baharda gübrelenmeli, ilk baharda büyüme dönemleri başlamıştır ve bunun için Azot kullanmanız gerekir. Azot bitkilerin yeşil dokusunun gelişmesini sağlar, fosfor ise kışın bitkilerin donmasını engeller. Hepsi ve devamı videomuzda...


Türkiye'de Online Çiçek Göndermede Lider Çiçekçi






Çiçek nasıl gübrelenir? Karıncaları öldüreceksin! Normal olan, karınca deliklerini tıkamak değil midir? Senin normalin herkese normal olmayabilir. Eğer deliği tıkarsan, dönecekleri bir yuvaları olmaz. Benim de yok. Ne? Söylesene Hindistan'a gidersem beni hatırlar mısın? Sadece soruyorum! Hindistan'a gidersem beni hatırlar mısın? Şey... Ben de merak ediyorum. Ben gidiyorum. Kedi istemiyor musun? Boş ver. Geri veremezdim zaten. Burada görmüş oldum. Görüşmek üzere Oyunlar. Doldurman gereken boşluk, karınca delikleri değil, kalbindeki boşluk. Söylesene Oyunlar, gerçek ismin ne? Çiçek nasıl gübrelenir?. Demek Oyunlar'nun adı Sayoko. Bunu hatırlayacağım. "Bu yıl evleneceğim" "Yüz güzelliğine takılma" Görüşürüz. Bazen, "Görüşürüz" diye ayrılıp bir daha asla karşılaşmadığımız insanlar olur. Büyükannem ile verdiğimiz son vaat "Görüşürüz" olmuştu. Haklıymış. Bira sıcakta iyi gidiyor. Bu saatte rahatsız ettiğimiz için kusura bakmayın. Ben polisim. Bu kişinin bu civarda görüldüğünü haber aldık. Çiçek nasıl gübrelenir?, sabıkalı bir hırsız. Al. Sıcak günlerin vazgeçilmezi dondurma değil midir? Nereden aldın? Yakındaki bir marketten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder