6 Ocak 2013 Pazar

Yeni Güne Yeni Çiçek Resimleriyle Merhaba

Yeni Güne Yeni Çiçek Resimleriyle Merhaba Diyoruz ve Birbirinden Güzel Çiçeklerle Gününüze neşe ve muhteşem tat katıyoruz...







Gaz tenekesinin içindegebertirim hepinizi! Ben işler daha kötüyegidemez derken gitti. Persil satmayı bile beceremiyorduk. Satacak ne Rolexlerimizne Porsche'miz kalmıştı. Geriye tek bir şey kalmıştı. Buna daha ne kadardayanabilirim bilmiyorum. Sus İş herif. Bırak palavrayı. Tek ihtiyacımız dolar bulmaksonra yine işimize döneriz. Cádiz'deki Cezayirliler'le aram iyi. Onlarla iş yapacağız. Dolaşmaktan bıktım usandım! Park yapmak için dünyanınparasını veriyoruz. İş Alımları bak. Nora'yla Shirley. Ee? Hatırlamıyor musun? Neyi? Shirley'nin senin Çiçeklerin Anlamıiçin bin dolar veririm dediğini? Saçmalama Charl. Charl! Selam kızlar. Nasılsınız? - Aman tanrım. - N'oldu sana? Yeni evimi dekore ediyorum da. Dinle Shirl Birbirinden Güzel Çiçekler'yeolanlar için çok üzgünüm. Eminim öylesindir. Bak İş Alımları de burada. - Hatırlıyorsun onu değil mi? - Tanrım berbat görünüyor. Çingeneye benzemiş. Bir şeyi yok benimdekorasyona yardım ediyor. Yine de yakışıklı değil mi? Hemen dönerim tamam mı? Bekleyin. - Ne işler çeviriyor? - İşi bitmiş resmen. Bak biz buralarda oluruz. Sen bara gir duş al.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder