22 Ocak 2013 Salı

Kasımpatı çiçeği nasıl sulanmalı?


Kasımpatı çiçeği nasıl sulanmalı, Kasımpatı çiçeği nasıl sulanmalıdır? 


Sorularına yanıtı bu başlığımızda bulabileceksiniz.. Videolu olarak hazırlamış buunmaktayız iyi seyirler çiçek sever dostlar...

Ne işin var burada? Ziyarete geldim. Beni takip ettin, sapık! Kedi kiralamak istiyorum. Dişi bir kedi. Olmaz. Kiralamam. Neden ki? Yalancı ve sapıklara kedi kiralamıyorum. Çok acımasızsın. Bazen yalancı ve sapıklar da yalnız kalabilirler. Bu ve bu dişi. Sana çay getireyim. Şimdi çay ikram etmem gerekiyor değil mi? Sıcak değil mi? Sıcak havada ne iyi gider? Buzlu arpa çayı. Yanlış cevap! Bira. Sıcak havada bira gibisi yoktur. Evde bira yok, sersem. Yok mu? Yok! Ben bira içmem. Bira içmez misin? Bira içmiyorsun yani? Sıcak günlerde bira içmiyorsan yaz mevsimi keyfinin üçte ikisini kaçırıyorsun demektir. O kadar fazla mı? Tabii ki. Bir saniye bekle. "Revir" "Oyunlar" Hey, Oyunlar! Çok sesli horluyorsun! Ne oldu? Yine mi dersi astın? Hayır, biraz halsizim. Geçen gün muayene oldum. Lösemi çıkabilirmiş. Yalancı! Nereden biliyorsun? Kasımpatı çiçeği nasıl sulanmalı? Yalancı ve numaracı Yoshizawa! Oyunlar, yatakta bu şekilde dururken aynı Jamila Canavarı'na* benziyorsun. Çok sıcak! Sıcak havada ne iyi gider? Buzlu arpa çayı. Yanlış cevap! Ne öyleyse? Ne? Bilmiyor musun? Neymiş? Bir saniye bekle. Geldim. Gördün mü? Bira, sıcak günlerin vazgeçilmezidir. Evet. Söylesene, neden hep revirde takılırdın? Sebep yok. Derslere ayak uyduracak kadar zeki değildim. Hep uykum olurdu. O zamanlar seni kıskanırdım. Vaktini, revirde tembel tembel horlayarak geçirirdin. Bütün ödevlerden muaf gibiydin. Ödevlerden yırtıyordum ama hiç arkadaşım yoktu. Benim de yoktu. Unuttun mu, ben bir yalancı ve numaracıyım. Arkadaşın olmamasına rağmen, hiç yalnız biriymiş gibi görünmüyordun. Evet. Kasımpatı çiçeği nasıl sulanmalı? vardı çünkü. Anladım. Senden ne haber? Neler yapıyorsun son günlerde? Hırsızlık. Sen? Kedi kiralama. Saygın bir işim var. Her zamanki gibi sıradışısın. Para kazanabiliyor musun bari? Elbette. Yılda milyon. Sahiden mi? Hayır. Belli zaten. Etrafta çalmaya değecek bir şey göremiyorum. Şunlar ne? Kedi mezarları. Kasımpatı çiçeği nasıl sulanmalı?. Onlar ne? Ölen kedilerin isimleri. Hepsini hatırlıyor musun? Elbette. Ne o? Kocaman bir karınca deliği! Hey! Ne yapıyorsun? Ne yapmışım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder