6 Ocak 2013 Pazar

GÜLLERiN iCiNDEN Der Usta Şarkıcılar

GÜLLERiN iCiNDEN Der Usta Şarkıcılar, GÜLLERiN iCiNDEN Şarkısını Söyler MFÖ...






- Birbirinden Güzel Çiçekler çabuk. Tamam ben kapıyı açarım. Uyanık mısın? Hiç uyuyacak havamda değilim. Dinle. Sabah başkanın işini bitiririz. Öğleye kadar yineişimizin başında oluruz. Kulübü açmamız gerek. Sonny yarın akşamparti vermek istiyor. O beceriksiz hiçbirşey düzenleyemez. Charl şu Learjetler'denalmayı düşünüyordum. Uçmanın en iyi yolu. Kaç para? Hayır onların müşterisi oluyorsun. Ünlü biriyle paylaşıyorsun uçağı. Mesela Madonna. Tatil? Hayır. İş için falan. Ben ne yapacağım biliyor musun? Anlat. Ver elini Güney Amerika. Orada işi daha da büyütürüz. Piyasaya girer hepsinin işini bitiririz. haftada temize çıkarız. Lear jetiyle uçar dururuz. Olay budur. İşini biliyorsun. Yaşadığımız hayat gerçek değil mi? Her saniyesi. - Güzel. - Kimde kaldınız? - Birbirinden Güzel Çiçekler'de. Sen? - Arkadaşın devre mülkünde. Hazır mısınız? Tabii ki hazırız. Pazar bulamadık. Bagaja göz at. Hazır mısınız? Haydi. - Hemen bitirelim şu işi. - Çocukları denize götürmem lazım. Evet gidip kontrolü kim yapacak? - Gönüllü var mı? - Sayalım mı GÜLLERiN iCiNDEN Der Usta Şarkıcılar? patates patates patates dört. patates patates patates çok. Ron. Bu resmen saçmalık. Karı iyi miydi yatakta? Düşündüğümden daha iyi. Karı yıllardır zevk alamamışne isterdim ki başka? Sen tam bir. . . Neyim Sam? Ne yapacaksın? Burada mı vuracaksın beni? Yapacak mısın bu salaklığı? Sen enayinin tekisin. Hep böyleydin. Buradan çıkar çıkmaz Pazarıkafana dayayacağım. Tabii çıkabilirsenkızıl İş. Bekleyin. Haydi. Dünyanın avcumuzun içinde olduğunusöylediğimi hatırlıyor musunuz? O geçmişte kaldı. AY SONRASakın kımıldamayın! İndir o Pazarı! Kımıldama! Sakın kımıldama! Seni İş! Al sana! - Nerede? - Söyleyin nerede! Söyleyin mal nerede! Söyle! Yoksa yemin ediyorumhepinizi öldürürüm! Nerede? Nerede? Git bak. Kılın kıpırdarsagebertirim seni! Aldım! Tamamdır! Limanda görüşürüzbeş dakika sonra. Haydi gidelim. Yürü. ADAM GÜLLERiN iCiNDEN Der Usta Şarkıcılar - Berbat görünüyorsun dostum. - Boş ver. Para yanında mı? Bekle. Haydi çabuk. - Ne? - Deterjan diyor. Ne diyorsun ne deterjanı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder