6 Ocak 2013 Pazar

Çiçekler Hakkında Bir kaç Bilgi

Çiçekler Hakkında Bir kaç Bilgi, Çiçekler Hakkında Bir kaç Resimsel videolar






Birince sınıf kötü davranıştan hüküm giyerek yıl gözetim altında tutulacaksınız. Bu özgeçmiş raporları beni bu hafifletici kararı almaya ikna etti. Jessie McMullen. Mahkemenin Jessie McMullen hakkında ne hüküm vereceğini o kadar çok düşündüm ki. Eğer bu davada bir suçlu varsa siz kesinlikle bu sıfata uyuyorsunuz. Çalınan Plazmidleri ve kayıt defterini geri getirecek gibi görünmüyorsunuz. Ayrıca önemli yeni bir bilimsel gelişmeyi altı ayla bir yıl arasında geciktirdiniz. Ancak avukatınızın da belirttiği gibi genç değilsiniz. Sizin yaşınızda biri için uygun bir hükme varmak o kadar kolay bir mesele değil. Bunu çok dikkatli düşünmeliyim. Silahlı soygundan yıl. Birinci dereceden soygun için yıl. Hükümler derhal yerine getirilsin. Büyük baba. Hey içeri katlanamayacaksan suça bulaşayım deme. Jessie. Ray. Hey kel kafalı adi! Sakın rüşvet alırken yakalanma çünkü kendini benim bulunduğum koğuşta bulursan ilk önce ayaklarını alacağım. Ayda bir falan uğra duydun mu? Seni ne zaman nakledecekle? Bugün ya da yarın. - Her iki haftada bir geleceğim. - Her ay daha uygun. - Zor mu gelecek? - Bana mı? Hayır. Sert bir adam seç derhal kıçına bas tekmeyi temiz bir dayak çek ona. Etrafta hemen duyulur ve zamanın daha kolay geçer. - Seni ayrı bir hücreye koymayacaklar ya! - Hayır kimse sorun çıksın istemiyor. Bu yüzden kimse görmenden hallet kimse soru soramazın. Hikaye "Kendi düştü". Bir ay sonra görüşürüz. Senin oğlan her şeyi bok etmiş. Bu hayata zor bir başlangıç babalık. Hapishane hayatımın kolay ya da zor olması onu neden ilgilendirsin ki? Hey o kadar önemli değil babalık. Demem o ki hepimizin önünde uzun yol var. Azıcık bir muhabbet ve anlamadan sürenin yarısı geçmiş. Bu bana ikinci kez babalık deyişin. Gençken etrafta çok dolanırdım acaba baban olabilir miyim diye düşünüyorum. Ama kim bilebilir ki? pazarlamanin fotoğrafı yanında var mı? Belki görünce hatırlarım. Doğu Sahili'ndeki orospuların yarısını becermiştim. Seni lanet olası... Ne oldu? Düştü. Biliyor musun pazarlaman ve baban hep seni sordu. Onları aramalısın. Sanırım büyük babanı çok ziyaret ediyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder